poniedziałek, 7 marca 2016

"CEL TO META" - MICHAŁ WÓJCIAK


Na kilka dni przed startem 3 rundy WRC złapaliśmy w przelocie naszego kierowcę klasy WRC3. Zapraszamy na kilka minut z MIchałem Wójciakiem.


Michał niedługo Rally Mexico. Jak samopoczucie? Założyłeś sobie jakieś cele?
Cel przede to wszystkim meta! Szutry, to nie moja mocna strona ale postaramy się zamieszać w stawce klasy RC3. Razem z pilotem czujemy się świetnie w tych klimatach. Jesteśmy już w Meksyku od tygodnia, szukamy najlepszych ustawień dla naszego Clio.

Właśnie zacząłeś odpowiadać na moje kolejne pytanie. Jak z testami? Miałeś okazję zapoznać się już z meksykańskimi szutrami? Jak twoje Clio reaguje na wysokie partie, gdzie jest rozrzedzone powietrze?
Tak zrobiliśmy już około 100km oesowych. Clio na meksykańskich szutrach, sprawuje się świetnie, szczególnie na  takich przewyższeniach.
Super!  Jak frekwencja w twojej klasie? Obawiasz się kogoś? :)
Tak obawiam się kilku kierowców. Damian Zyzak, który jedzie takim samym egzemplarzem Clio jak ja, jest naprawdę szybki. Tam gdzie w niektórych partiach mam już limit, On jeszcze mocniej ciśnie. Postaramy się pojechać szybko i dogonić czołówkę.

Wspominałeś o swoim pilocie. Z kim przyleciałeś do Meksyku?
Na rajd przyleciałem z Szymonem Pichurą, startuje z nim od dobrych kilku lat, dogadujemy się świetnie i myślę, że na Meksyku będzie tak samo :)

Obecnie jesteś jedynym reprezentantem klasy RC3  w teamie. Czujesz z tego powodu jakąś dodatkową presje/ciśnienie?

Na pewno jest to jakaś presja. Szczególnie nie wpływa to jednak na moją jazdę. Staram się zdobyć jak najwięcej  punktów w tej klasie i według mnie daję z siebie 100%.
Dzięki Michał za rozmowę. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Ci jak najwyższych lokat, i jak największej ilości przywiezionych punktów z Meksyku. Que viva Mexico!
Dzięki bardzo, na koniec chciałbym podziękować Krzyśkowi, naszemu koordynatorowi za zaufanie do mojej jazdy, i za możliwość jazdy w całym cyklu WRC!!!

Rozmawiał: Adrian Byczkowski