PARK MASZYN


SUBARU IMPREZA N14

SILNIK - 4 cylindry, turbodoładowany
POJEMNOŚĆ - 1994cm3
MOC/MOMENT - 290KM/580Nm
SKRZYNIA BIEGÓW - 5/6 stopniowa kłowa
NAPĘD - na cztery koła
HAMULCE - tarczowe AP
WAGA - 1400 kg


OPEL ADAM R2

SILNIK - 4 cylindry, 16 zaworów
POJEMNOŚĆ - 1598cm3
MOC/MOMENT - 280KM/---
SKRZYNIA BIEGÓW -5 stopniowa sekwencja
NAPĘD - na przednią oś
HAMULCE - Brembo, 4-tłoczkowe
WAGA - 1030 kg


FORD FIESTA R5

SILNIK - 4 cylindry, turbodoładowany
POJEMNOŚĆ - 1597cm3
MOC/MOMENT - 280KM/425Nm
SKRZYNIA BIEGÓW -5 stopniowa sekwencja
NAPĘD - na cztery koła
HAMULCE - AP Racing, 4-tłoczkowe
WAGA- 1230 kg


HONDA CIVIC R3

SILNIK - 4 cylindry DOHC I-VTEC
POJEMNOŚĆ - 1998cm3
MOC/MOMENT - 260KM/240Nm
SKRZYNIA BIEGÓW -6 stopniowa sekwencja
NAPĘD - na przednią oś
HAMULCE - Brembo
WAGA - 1080 kg




PEUGEOT 207 R3T

SILNIK - 4 cylindry, 16 zaworów
POJEMNOŚĆ - 1598cm3
MOC/MOMENT - 220KM/410Nm
SKRZYNIA BIEGÓW -6 stopniowa sekwencja
NAPĘD - stały na cztery koła



HAMULCE - Brembo, 4-tłoczkowe
WAGA - 1080 kg


HYUNDAI I20 WRC

SILNIK - GDI Turbodoładowany, bezpośredni wtrysk, zwężka 33mm
POJEMNOŚĆ - 1600cm3
MOC MAKSYMALNA - 300KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 6 stopniowa sekwencyjna
NAPĘD - na cztery koła, mechaniczne dyferencjały
HAMULCE - Brembo, 4-tłoczkowe, wentylowane, ręczny hydrauliczny
KOŁA - asfalt 8''x18'', szuter 7''x15''

SKODA FABIA R5


SILNIK - Turbodoładowany, czterocylindrowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa
POJEMNOŚĆ - 1620cm3
MOC MAKSYMALNA - 280KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 5 stopniowa sekwencyjna
NAPĘD - na cztery koła, wyposażony w osobne, mechaniczne dyferencjały na każdej z osi
HAMULCE - Brembo, tarcze 300-350mm
KOŁA - asfalt 8'x18', szuter 7'x15'