PARK MASZYN

SUBARU IMPREZA N14

SILNIK - 4 cylindry, turbodoładowany boxer, zwężka 33mm
POJEMNOŚĆ - 1994cm3
MOC MAKSYMALNA - 290KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 5 stopniowa kłowa
NAPĘD - na cztery koła, aktywny centralny dyferencjał
HAMULCE - tarczowe AP


FORD FIESTA S2000


SILNIK - 4 cylindry, 16 zaworów
POJEMNOŚĆ - 1998cm3
MOC MAKSYMALNA - 280KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 6 stopniowa sekwencja, Xtrac
NAPĘD - na cztery koła, stały dyferencjał
HAMULCE - Brembo, 4-tłoczkowe, wentylowane, ręczny hydrauliczny
KOŁA - asfalt 8''x18'', szuter 7''x15'' śnieg 5''x15''


FORD FIESTA R5

SILNIK - Wtrysk bezpośredni, 4 cylindry z turbodoładowaniem, zwężka 32mm
POJEMNOŚĆ - 1597cm3
MOC MAKSYMALNA - 280KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 5 stopniowa sekwencja, Sadev
NAPĘD - na cztery koła, przedni i tylni dyferencjał
HAMULCE - AP Racing, 4-tłoczkowe, wentylowane, ręczny hydrauliczny
KOŁA - asfalt 8''x18'', szuter 7''x15'' śnieg 5''x15''



HONDA CIVIC R3

SILNIK - 4 cylindry DOHC I-VTEC
POJEMNOŚĆ - 1998cm3
MOC MAKSYMALNA - 250KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 6 stopniowa sekwencja, Sadev
NAPĘD - na przednią oś, stały dyferencjał
HAMULCE - Brembo
KOŁA - asfalt 6''x15'', szuter 7''x17''



MITSUBISHI LANCER EVO IX

SILNIK - Turbodoładowany DOHC, zwężka 32mm
POJEMNOŚĆ - 1997cm3
MOC MAKSYMALNA - 280KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 5 stopniowa kłowa
NAPĘD - na cztery koła, aktywny dyferencjał
HAMULCE - Brembo wentylowane, tarcza pływająca
KOŁA - asfalt 8''x18'', szuter 7''x15'', śnieg 5''x16''



PEUGEOT 207 S2000

SILNIK - 4 cylindry, 16 zaworów, atmosferyczny
POJEMNOŚĆ - 1998cm3
MOC MAKSYMALNA - 280KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 6 stopniowa sekwencyjna Sadev, kłowa
NAPĘD - stały na cztery koła



HAMULCE - Brembo, 4-tłoczkowe, wentylowane, ręczny hydrauliczny
KOŁA - asfalt 8''x18'', szuter 6,5''x15''


HYUNDAI I20 WRC

SILNIK - GDI Turbodoładowany, bezpośredni wtrysk, zwężka 33mm
POJEMNOŚĆ - 1600cm3
MOC MAKSYMALNA - 300KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 6 stopniowa sekwencyjna
NAPĘD - na cztery koła, mechaniczne dyferencjały
HAMULCE - Brembo, 4-tłoczkowe, wentylowane, ręczny hydrauliczny
KOŁA - asfalt 8''x18'', szuter 7''x15''



CITROEN XSARA WRC

SILNIK - XU7JP4, DOHC Turbodoładowany, 4 cylindry, 16 zaworów,
POJEMNOŚĆ - 1998cm3
MOC MAKSYMALNA - 310KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 6 stopniowa sekwencyjna X-Trac
NAPĘD - na cztery koła, aktywne dyferencjały
HAMULCE - Brembo, 4 i 6-tłoczkowe, ręczny hydrauliczny


SKODA FABIA R5

SILNIK - Turbodoładowany, czterocylindrowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa
POJEMNOŚĆ - 1620cm3
MOC MAKSYMALNA - 280KM
SKRZYNIA BIEGÓW - 5 stopniowa sekwencyjna
NAPĘD - na cztery koła, wyposażony w osobne, mechaniczne dyferencjały na każdej z osi
HAMULCE - Brembo, tarcze 300-350mm
KOŁA - asfalt 8'x18', szuter 7'x15'