ZESPÓŁ


ADAM SĄDEJ

MENADŻER I TWÓRCA ZESPOŁU

Poza stworzeniem AK-SPORT WRT, współorganizator turnieju Master of Champions Cup. Na koncie 7373km oesowe głównie w autach czteronapędowych. Swoją przygodę z wirtualnym ściganiem rozpoczął od jazdy Subaru Imprezą N14. Poza tym startował w Fordzie Fiesta s2000, Volkswagenie Polo R WRC oraz Fordzie Fiesta R5. Preferuje zdecydowanie nawierzchnie luźne z dużym naciskiem na szuter. Posiada na swoim koncie 6 wygranych oesów.



    
RAFAŁ CHŁOPEK

KIEROWCA KLASY RC1

W zespole od 17.05.2014 roku. Na koncie 22.304km oesowe. Preferuje jazdę samochodami z napędem na cztery koła. Od dłuższego czasu specjalizuje się w ujarzmianiu kategorii królewskiej WRC. Aktualnie jest to Ford Fiesta RS WRC. Do tej pory wygrał 15 odcinków specjalnych. Charakteryzuje go bardzo wysoki wskaźnik dojeżdżalności. W aż 91% rozpoczętych rajdach meldował się na mecie. Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL oraz WRSMP.


     
ADRIAN BYCZKOWSKI

KIEROWCA KLASY RC1

W zespole od 04.12.2014 roku. Na koncie 12.872km oesowych. Wszechstronny zawodnik, który równie dobrze radzi sobie w małych ośkach, N grupowych czterołapach jak również w A grupowych potworach od podstaw budowanych do rajdów. Obecnie planuje starty w aucie klasy WRC. Do tej pory wygrał 26 odcinków specjalnych Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL oraz WRSMP


KRZYSZTOF SĄDEJ

KIEROWCA KLASY RC2

W zespole od samego początku jego istnienia. Koordynator pracy zespołu oraz współorganizator turnieju Master of Champions Cup. Na koncie 13.618km oesowych. Fascynat jazdy autami z napędem na cztery koła.  Obecnie startuje samochodem Ford Fiesta R5, za którego sterami nabiera niezbędnego doświadczenia w walce o punkty dla zespołu. Do tej pory wygrał 9 odcinków specjalnych. Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL oraz WRSMP.


OLEK LALIK

KIEROWCA KLASY RC2

W zespole od 31.03.2015 roku. Na koncie 45.809km oesowych. Jeden z najbardziej doświadczonych kierowców w szeregach AK-SPORT WRT. Preferuje auta czteronapędowe choć startował w wielu różnych klasach. W roku 2015 były to najczęściej Peugeot 207 s2000 oraz Ford Fiesta R5. Zdecydowany czarny koń w walce o punkty dla teamu. Do tej pory wygrał 403 odcinki specjalne. Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL, WRSMP. SLORBR, VWRC.



     
TOMASZ MATERA

KIEROWCA KLASY PWRC

W zespole od 25.11.2014 roku. Na koncie 2.098km oesowych. Zawodnik upodobał sobie samochody czteronapędowe. W dotychczasowych występach najczęściej pojawiał się w samochodach klasy s2000. Obecnie poszukuje dla siebie klasy, w której będzie mógł zagościć na dłużej. Wysoki wskaźnik dojeżdżalności - 81%. Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL



PATRYK BRODA
KIEROWCA KLASY RC2

W zespole od 13.08.2014 roku. Na koncie 12.341km oesowych. Zawodnik wszechstronny, jeżdżący w klasach RC2, RC3, RC4, RGT W roku 2015 stawia na auto klasy R5 w cyklu ERC oraz WRC w Mistrzostwach Świata. Do tej pory wygrał 45 odcinków specjalnych Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL, VWRC, WRSMP





     
MICHAŁ WÓJCIAK
KIEROWCA KLASY RC3

W zespole od 19.01.2015 roku. Na koncie 9.659km oesowych. Zawodnik, który upodobał sobie jazdę w autach przednionapędowych, chociaż niejednokrotnie pojawiający się na trasach w autach z napędem na cztery koła. W roku 2016 stawia na auto klasy R3. Do tej pory wygrał 20 odcinków specjalnych Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL, WRSMP




RAFAŁ LIS

KIEROWCA KLASY RC2

W zespole od 18.02.2016 roku. Na koncie 1.575km oesowych. Zawodnik, który pierwsze kroki stawiał w klasie RC4 za kierownicą Skody Fabii R2, ostatecznie jednak zdecydował się na jazdę samochodem czteronapędowym. Wybór padł więc na nowoczesną konstrukcję z turbodoładowanym silnikiem. Rafał w sezonie 2016 będzie więc zbierał cenne doświadczenie wspierając przy tym zespół w walce o cenne punkty za kierownicą Forda Fiesty R5. Posiada licencje turniejów MOCC, WR.PL.



EMILIAN WIŚNIEWSKI

KIEROWCA KLASY RC2

W zespole od 28.05.2016 roku. Do tej pory ścigał się na francuskim pluginie, gdzie przez dwa lata szlifował swoje umiejętności za kierownicą samochodów czteronapędowych. W związku z pewną stagnacją postanowił spróbować swoich sił w RBRCzech. Póki co na czeskim koncie niewielka liczba kilometrów oesowych, jednak spore doświadczenie i duża wola walki o jak najwyższe noty. W sezonie 2016 będzie wspierał zespół swoją jazdą autem klasy R5 w seriach WRC i ERC. Posiada licencje turniejów WR.PL.

  


MATEUSZ FRISSEN

KIEROWCA KLASY PWRC

W zespole od 26.06.2016 roku. Przygodę z RBR zaczął w 2014 roku, jednak prawdziwą pasją Mateusza były wyścigi na torze oraz drifting, gdzie pochwalić się może wieloma osiągnięciami i sporym doświadczeniem. W podjęciu decyzji o przesiadce na dziurawe oesy pomógł mu kolega. Jak dotąd liczba kilometrów na czeskim pluginie jest niewielka, ale z pewnością doświadczenie z toru pomoże mu się szybko zaaklimatyzować w świecie rajdów. W tym sezonie Mateusz zasiadać będzie za kierownicą Mitsubishi Lancera EVO X. Posiada licencje turniejów WR.PL.


WOJCIECH KOMOREK

KIEROWCA KLASY RC2

W zespole od 20.08.2016 roku. Przez 5 lat próbował swoich sił  na francuskim pluginie. Cechuje go wysoka dojeżdżalność- 80.1%. Zawodnik wszechstronny, który czuje się dobrze zarówno w przednionapędowych jak i tych najmocniejszych, czteronapędowych autach. Jednak to te drugie sprawiają mu prawdziwą satysfakcję z jazdy. Na czeskim pluginie liczba kilometrów póki co niewielka, ale ogromne doświadczenie pozwala wysnuć wniosek, że Wojtek godnie będzie reprezentował Nasz team w walce o jak najlepsze miejsce wśród zespołów. W tym sezonie stawia na samochód klasy RC2- Forda Fiestę R5. Posiada licencje turniejów WR.PL.



MACIEK FOLTA

KIEROWCA KLASY RC1/RC2

W zespole od 03.09.2016 roku. Na koncie 7.804km oesowych. Zawodnik, który zaczynał swoją przygodę z motosportem na torze wyścigowym. Przesiadł się na rajdowe odcinki 2 lata temu i od razu upodobał sobie czteronapędowe potwory. Zdecydowanie lepiej czuje się na nawierzchni asfaltowej co zapewne spowodowane jest dużym doświadczeniem z toru. Wysoka dojeżdżalność- 89% daje nadzieje na walkę o punkty dla zespołu. W tym sezonie zdecydował się na starty w najmocniejszych klasach  cyklu WRC i ERC. Posiada licencje turniejów WR.PL.


KIEROWCA KLASY RC2

MATEUSZ URTNOWSKI
W zespole od 03.12.2016 roku. Od trzech lat zdobywa doświadczenie na wirtualnych odcinkach. Zdecydowanie najlepiej czuje się na nawierzchni asfaltowej. Póki co niewielka ilość kilometrów na koncie, ale nadrabia wolą walki. Cel jaki stawia sobie Mateusz na obecny sezon to dalsze zdobywanie niezbędnego doświadczenia. Wybór padł na auto czteronapędowe klasy R5. Posiada licencje turniejów WR.PL.